آره بخند.بخند که حالم خنده داره...

امکانات


نويسندگان

پیوندها

Love Poems

به قلم : مسعود محدثی یک شنبه 10 آذر 1392 11:50

چند وقت پیش ، تلویزیون فیلم مستندی به اسم "راز" را از شبکه 4 پخش کرد که بسیار زیاد مورد استقبال مردم قرار گرفت.....مستند راز در مورد این است که ما آنچه می شویم که می خواهیم و می توانیم آرزو هایمان را به کاینات مانند یک رستوران سفارش دهیم تا عالم به آن پاسخ بگوید و آن آرزو را برای ما بر آورده کند.در واقع راز ، بیان گر قانون جاذبه است که این قانون می گوید : " به هر چیزی فکر کنی به طرف تو جذب می شود" اگر چه این قانون به ظاهر شاید چیز عجیبی به نظر برسد اما اگر هر کدام از ما زندگی گذشته مان را نگاه کنیم ، به این که این قانون در زندگی ما بوده و ما بی آن که متوجه شویم از آن اسنفاده می کردیم ، پی خواهیم برد و شگفت زده خواهیم شد.... کوچک ترین مثال آن که بسیار زیاد در زندگی خیلی ها رخ داده این است که برای مثال دوستی را مدت زیادی است ملاقات نکرده ایم...اما چند روزی است که به او فکر می کنیم و در خیالمان تصور می کنیم که با او هستیم ، قدم می زنیم یا صحبت می کنیم..اتفاق جالبی که رخ می دهد این است که خبری از او می شنویم... یا او را به طور اتفاقی ملاقات می کنیم و یا نامه ای از او دریافت می کنیم و ....
مورد دیگر که به طور چشم گیر در زندگی خیلی از ما رخ می دهد این است که به خودمان می گوییم من در آینده می خواهم وارد این کار شوم یا این کار را انجام دهم یا در امتحان نمره ی خوبی را کسب کنم و در عین نا باوری به هر کدام از این آرزو هایی که داشتید رسیده اید ....اما به بعضی ها هم نرسیده اید...آیا اینکه شما به بعضی از خواسته هایتان نرسیده اید ، این قانون یعنی قانون جاذبه را نقض می کند...خیر...در واقع اشتباه از طرف شماست و از طرف نحوا ی بیان خواستتون است و یقین داشته باشید که شما در قسمتی از کارتان اشتباه کرده اید......این مستند به زبانی بسیار ساده و زیبا بیان می کند که شما چگونه خواستتان را بیان کنید تا کاینات به خواست شما پاسخ دهد....من قصد دارم این فیلم را به طور خلاصه برای شما خواننده ی محترم شرح دهم که به این پی ببرید که شما هم می توانید خواستتان را بیان کنید و جواب بگیرید......
 
 
 
 
 
 
 
 
"یک سال پیش زندگی من مثل ویرانه ای در اطرافم بود .خودم رو زیر کوهی از کار دفن کرده بودم. پدرم ناگهان فوت کرد و روابط اجتماعیم دچار طوفان شده بود . در اون زمان اصلا نمی توانستم تصور کنم که از دل بزرگترین اندوهم عظیم ترین نعمت به من داده خواهد شد. گوشه چشمی از یک راز عظیم به من نمایانده شد.شروع به تعقیب رد پای این راز در صفحات تاریخ کردم."
 
 
 
 

 

 
 

 

 

 

 
 
 
 

 

 

 

آن راز مورد طمع واقع شده بود....

 

آن راز ممنوع شده بود....

 

 

 

 

 

 

   بزرگ ترین چهره های بشر از این راز خبر داشتند و از آن استفاده می کردند. مانند –افلاطون-شکسپیر-نیوتون-هوگو-بهتون-امرسون-ادیسون-اینشتن.

 

   کسانی که زنده هستند و این راز را می دانند یکی پس از دیگری نمایان شدند :

 

-این راز هر چیزی را که آرزو دارید به شما می دهد . ((شادی – سلامت و ثروت و ...))

 

-شما می توانید هر چیزی که می خواهید داشته باشید یا انجام بدهید

 

-می تونیم هرچیزی رو که انتخاب می کنیم داشته باشیم...مهم نیست چقدر بزرگ باشه..

          تو چه خونه ای دوست دارید زندگی کنید؟؟ دوست دارید میلیونر باشید؟؟ چه چیزی را واقعا می خواهید ؟؟

 

 "من شاهد رخ دادن معجزات زیادی در زندگی مردم بودم . جسمانی – اقتصادی – بهبود روانی و ... "

         دلیل تمام این ها دانستن روش به کار گیری این رازه!

 

       

 

این راز جواب تمام چیز هایست که تا کنون بوده ایم...تمام چیز هایی که هست و تمام آن چیزی که روزی خواهد بود....((امرسون-شاعر آمریکایی 1803)

 

          ما همه با یک نیروی بی پایان کار می کنیم....همه ی ما با قوانین کاملا یکسانی زندگی خود را رهبری می کنیم. قوانین کاینات به اندازه ای دقیق هستند که ما حتی کوچکترین مشکلی در ساخت سفینه های فضایی نداریم. ما می توانیم انسان ها را به ماه بفرستیم و می توانیم زمان فرود ره با دقت کسری از ثانیه معین کنیم. مهم نیست شما کجا باشید ... همه ی ما با یک نیرو کار می کنیم. یک قانون اون "جاذبست"....   

           تمام چیز هایی که وارد زندگیتان می شود خودتان جذب می کنید...    

 

          و این ها به وسیله ی واقعیت های ذاتی که شما در ذهنتان دارید به طرف شما جذب می شوند.... در واقع تمام چیز هایی که در ذهنتان می گذرد را شما به سمت خودتان جذب می کنید....

 

 

 

 

 

 

راز = قانون جاذبه......

 

       قانون جاذبه : به هر چیزی که فکر می کنید ، آن چیز به سمت شما جذب می شود...

                 

 

-        

 

" ساده ترین ذهنیتی که می توان از قانون جاذبه داشت ، این است که خودمان را به شکل یک آهن ربا فرض کنیم. ومی دانید که می توانید چیز های دیگر را می توان با نیروی خودتان جذب کنید."

 

 

نقش هر کسی به عنوان یک انسان ، پایبندی به افکارمان در مورد چیز هایی است که می خواهیم و باید در ذهنمان مشخص کنیم که چه چیزی می خواهیم....

                                            و از این جا ما شروع به احضار یکی از بزرگترین قوانین کاینات می کنیم.

         و اون قانون جاذبست . شما چیزی را که بیشتر به آن فکر می کنید جذب می کنید .

 

              این اصل را می توان به صورت خلاصه در 3 عبارت ساده بیان کرد:

 

                       1-افکار

                           2- تبدیل می شوند به

                               3-اجسام

 

 چیزی که بیشتر مردم از آن اطلاع ندارند این است که هر فکر فرکانس خاص خودش را دارد. هر فکری یک فرکانس دارد...ما می توانیم یک فکر را اندازه بگیریم. به همین خاطر اگر یک فکر را بار ها و بار ها در ذهنتان بیاورید مثل خریدن ماشین آخرین مدل – تاسیس یک شرکت- پیدا کردن نیمه ی گمشدتون و .... آن موقع شما داریر آن فرکانس را به صورت پیوسته منتشر می کنید.... در واقع تلپاتی از را می توان از همین قانون توجیه کرد....

  

    افکار در حال فرستادن سیگنال های مقناطیسی هستند که امثالشان را به طرف خود جذب کنند.

 

              خودتان را ببینید که در وفور نعمت زندگی می کنید...آن وقت است که جذبش می کنید ..( اما فقط جذبش می کنید ولی ممکن است هنوز به دست نیاورده باشید.)

 

              همیشه همین طور است و همیشه برای هرکس جواب می دهد .

 

 اما مشکل اینجاست::::::::

           بیشتر مردم به این فکر می که چه چیز هایی را نمی خواهند و تعجب میکنند که چرا برایشان بار ها و بار ها رخ می دهد.

 

 

    

   پس :
 

        اگر شما یک جا نشسته اید و به کوهی از بدهکاری ها نگاه می کنید ، و احساس بسیار بدی دارید ، این همان سیگنالی است که دارید به کاینات ارزه می دارید . و این چیزی است که بیشر بدست خواهید آورد.

 در موقعی که در ذهنتان چیزی را نمی خواهید و در درونتان فریاد عقب راندن آن چیز را می زنید ، در واقع آن را عقب نمی رانید ! بلکه آن را به سمت خود می کشید.......

     شما فکر آن چیزی را که نمی خواهید را فعال می کنید و حالا قانون جاذبه چیز هایی از همین قبیل را سر راه شما قرار می دهد.

 
 
 
 

 
 
  "قانون جاذبه درواقع هر چیزی را که فکر می کنید ، به شما می دهد... در واقع شما اگر به چیزی که نمی خواهید! فکر کنید ، قانون جاذبه چیزی بیشتر از آن چیز را به شما می دهد"

 

           بیل هریس - روانشناس - می گوید:

 

 

                "من یک شاگردی داشتم به نام رابرت. رابرت خیلی افسرده بود و توی دوره ی آموزشی اینترنتی من شرکت کرده بود. که ارتباط با من از طریق ایمیل هم بخشی از آن بود. اون تمام واقعیت های تلخ زندگیش را بار ها و بار ها بازگو می کرد. تو محل کارش همه برای آزار اون دست به یکی کرده بودند. به خاطر رفتار بدی که داشتند تمام وقت تحت فشار بود . خودش می گفت سر هر خیابانی که راه می ره سر هر چهار راه با افراد مزاحمی روبرو می شده که می خواستن به طریقی آزارش بدن . اون همیشه می خواست که مجری یک برنامه ی کمدی باشه و وقتی که به روی صحنه می رفت تا یک برنامه ی کمدی اجرا کنه همه تحقیرش می کردن. من سعی کردم که بهش یاد بدم –اون داره روی چیزی تمرکز می کنه که نمی خواهد رخ بده. ازش خواستم که یک نگاهی به نامه هایی که واسه ی من فرستاده بندازه و بهش گفتم : یه بار دیگه بخونش ببین چه قدر چیز هایی هست که تو نمی خوای و من مطمئنم که تو در این مورد خیلی احساساتی می شی ... وقتی که روی چیزی با احساسات شدید متمرکز می شی باعث می شه که اون چیز سریع تر از این رخ بده . و از این جا بود که او شروع کرد به جدی گرفتن این موضوع یعنی تمرکز روی چیزی که می خواهد.....     چیزی که حدود 6 هفته ی بعد اتفاق افتاد بدون شک یک معجزه بود . اون می گفت که تمام افرادی که در محل کارش آزارش می دادند.یا به بخش دیگه منتقل شدند یا از کار برای شرکت برکنار شدند. یا این که کاملا دست از سرش برداشتند . و حالا دیگه از شغلش خوشش می اومد .وقتی داشت توی خیابون قدم می زد دیگه هیچ کسی جلوی راهش را نمی گرفت . تمام زندگی اش متحول شد برای اینکه او تمرکز فکریش را از چیز هایی که نمی خواست و چیز هایی که ازش می ترسید و چیزاییی که ازش دوری می کرد گرفت  به چیز هایی داد که واقعا می خواست ."

 

 

 

 

              پس اون چیزی که شما به طرف خودتان جذب می کنید افکار برجسته هستند چه آگاهانه باشه و چه ناخودآگاهانه .....قانونش همین بود.

 

 

 

 

 

آن راز دفن شده بود.....

 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره نویسنده

  • خواجه مگو که من منم من نه منم نه من منم گر تو تويي و من منم من نه منم نه من منم عا شق زار او منم بي دل و يا ر او منم با غ و بها ر او منم من نه منم نه من منم يار و نگار او منم غنچه و خار او منم بر سر دار او منم من نه منم نه من منم لاله عذار او منم چاره ي کار او منم حسن وجوار او منم من نه منم نه من منم باغ شدم زورد او داغ شدم زگرد او زاغ شدم ز درد او من نه منم نه من منم آب گذشت از سرم بخت برفت از برم ماه بريخت اخترم من نه منم نه من منم لاف زدم ز جام او گام شدم ز گام او عشق چه گفت نام او من نه منم نه من منم روح مرا حيات ازو ذات مرا صفات ازو فقر مرا ذکات از او من نه منم نه من منم جان مرا جمالازو نفس مرا جلال ازو عشق مرا کمال ازومن نه منم نه من منم قرق شدم ز روح او بحر شدم ز نوح او تا برسد فتوح او من نه منم نه من منم دولت شيد او منم باز سپيد او منم راه اميد او منم من نه منم نه من منم گفت برو تو شمس دين هيچ مگو از ان واين تا شودت گمان يقين من نه منم نه من منم

طراحی قالب

سایر امکانات




  • مرجع کد آهنگ برای وبلاگ

    کد حرکت متن دنبال موس